Azért jó ha sokan vannak, mert a hírlevél feliratkozókból lesznek a későbbi vásárlóid. Tarthatod velük a kapcsolatot, kérdezhetnek tőled, ha bármi kérdésük merül fel az oldalad témájával kapcsolatban. Most azt kérdezed miért pont téged kérdeznének? Mert a hírleveleiddel egy közös kapcsot alakítasz ki velük, és ha felmerül bennük egy olyan kérdés melyben segítségre szorulnak, Te fogsz eszükbe jutni. Egyszóval bizalom építő a hírlevél feliratkoztatás.

A másik ok, amiért jó hogy van sok feliratkozód, hogy Te is tudod őket kérdezni. Meg tudod kérdezni mi érdekli őket, miről olvasnának, miről szeretnének több információt hallani. Akár statisztikát készíthetsz velük, kérdőíveket töltethetsz ki velük.

Miért iratkoznak fel hozzád, pont a te hírleveledre?

Mert olyan anyagot kínálsz nekik, ami számukra hasznos. Amiből tanulnak valamit, ami megoldást ad egy problémájukra. Ezért tálald gusztusosan, egyedien a kínálatod, akárcsak ahogy az ételt tennéd egy vendég elé. Akarja megkóstolni azt az ételt, vagyis akarja megtudni mi van abban az anyagban amire feliratkozik.

Hogyan érd el hogy megnyissák a leveled?

Egyedi, célratörő, érdekes, kíváncsivá tevő, meghökkentő tárgysorral. Ha végig fut a postaládája érkező leveleken megakadjon a szeme a te tárgysorodon, és megnyissa a levelet.

Nem tudod mi lehetne a te feliratkozó anyagod? Erre is fogsz példát találni a későbbiekben.