Ahhoz, hogy megtalálják az általad értékesített terméket az interneten, meg kell találniuk azt a felületet, ahol írsz róla, ahol értékesíted. Ez lehet egy facebook üzleti oldal, lehet egy blog, egy weboldal, egy webshop. Weboldal esetén új látogatókat úgy szerezhetsz, nap mint nap írsz a blogodra, oldaladra és a Google előbb utóbb kidobja ha a kulcsszavaidra keresnek rá. Persze ennél sokkal több praktika van arra, hogy a google rátaláljon az oldaladra, de ezekről majd később.
A legjobb ha feliratkozókat gyűjtesz, az oldaladon kiraksz egy feliratkozó boxot, és az újabb bejegyzéseidről értesíted őket.
Facebook oldal esetén is az a jó ha nap mint nap több posztot kiteszel, reagálsz, hozzászólsz, interaktív kapcsolatot alakítasz ki az olvasóiddal.
Honnan jönnek még a látogatók?
  • Például belinkeled az oldalad linkgyűjteményekbe, linkmegosztókba, lap.hu oldalakra.  
  • Majd külön-külön a bejegyzéseidet, cikkeidet is be lehet linkelni a fenti helyekre, azért hogy onnan is megtaláljanak az olvasók.
  • Bekapcsolódhatsz fórumbeszélgetésekbe, ahol általában csak privátban, de reklámozhatod az oldaladat.
  • Vagy válszolhatsz kérdésekre a gyakorikerdesek.hu oldalon, ahol szintén privátban megírhatod az oldalad, cikkeid címét ha valaki kéri.
  • Nem szabad kihagynod a közösségi médiát, például a facebook-ot, ahol rendszeresen tarthatod a kapcsolatot a témád után érdeklődőkkel, nap mint nap üzenhetsz nekik, beszélgethettek a témában. Közösségi média még, ahol megjelenthetsz az Instagram, Twitter, Whatsapp, Linkedln, Snapchat, Youtube.